VAC demantuje Milana Beka

0

Medijska grupacija VAC negirala je u subotu tvrdnje biznizmena Milana Beka da su njegove kompanije koje su vlasnici beogradske novinske kuće "Novosti", dobile arbitražni spor protiv te nemačke kompanije i navela da je sama odustala od postupka pošto je odlučila da se povuče iz Srbije.

Medijska grupacija VAC odbacuje kao netačne izjave Milana Beka date novinskoj agenciji Beta 17. maja u vezi sa arbitražnim postupkom protiv društava Stadlux S.A, Abisco Verwaltungen GmbH, Bicos Beteiligungen Gesellsćaft mbH, Munon Management Limited i Vidoler Management Corporation„, kaže se u saopštenju.

Kako se navodi u saopštenju dostavljenom agenciji Beta, tačno je da je VAC pokrenuo postupak protiv tih društava u skladu s pravilima Medjunarodne privredne komore, ali se ističe da za tu medijsku grupacija više nije postojao razlog da nastavi arbitražni postupak pošto je u junu 2010. godine najavila povlačenje iz Srbije.

S povlačenjem tužbe, VAC je morao da računa na to da će po važećem zakonu morati da preuzme troškove postupka. Iznosi koje je Milan Beko naveo novinskoj agenciji Beta netačni su. Tačni iznosi stoje u izreci arbitražnog suda od 10. maja koju je grupacija VAC obelodanila„, navela je ta medijska grupacija.

Slični članci

Ostavite komentar

Your email address will not be published.