Novinarska udruženja osuđuju postupak SBB-a

0

Novinarska udruzenja osudila su u utorak postupak najvećeg kablovskog operatera u Srbiji – Srpske kablovske mreže (SBB) zbog načina na koji je iz svog distributivnog sistema isključila Televiziju Avala, a potom na to mesto postavila kanal preduzeća Pink.

Asocijacija nezavisnih elektronskih medija, Udruženje novinara Srbije, Nezavisno udruženje novinara Srbije i Nezavisno društvo novinara Vojvodine kritikovali su kablovskog operatera SBB zbog toga što je isključila Avalu dok je ta televizija još emitovala program, a potom, kako kažu, suprotno svojim uslovima poslovanja dodelila to mesto kanalu Pink 2.

Novinarska udruženja traže od SBB da obavesti javnost kome je sve i na koji način ponudio mesto koje je ostalo upražnjeno gašenjem TV Avala, pošto je taj operater sam propisao da u slučaju praznog mesta u sistemu distribucije za njega mogu da konkurišu svi emiteri koji ispunjavaju uslove.

„ANEM, NUNS, UNS, NDNV ukazuju da će u slučaju izostanka zadovoljavajućeg odgovora smatra da je u konkretnom slučaju zloupotrebljen dominantan položaj i da je narušena konkurencija, odnosno da je SBB ograničio trižšte i primenio nejednake uslove poslovanja“, ukazano je u saopštenju.

Savet Republičke radiodifuzne agencije je oduzeo dozvolu za rad TV Avala zbog neplaćanja naknada i odstupanja od programske koncepcije na osnovu koje joj je izdata dozvola.

BEOGRAD, 6. novembra 2012. (Beta)

Slični članci

Ostavite komentar

Your email address will not be published.