Istražiti navode da Kurir kupuje tri lista

0

BEOGRAD, 12. decembra 2011. (Beta) – Liberalno-demokratska partija
(LDP) zatražila je u ponedeljak od Agencije za borbu protiv korupcije
i Tužilaštva za organizovani kriminal da ispitaju navode da je list
„Kurir“ dobio novac od države da preuzme udeo VAC-a u listovima
„Večernje Novosti“, „Politika“ i „Dnevnik“.

BEOGRAD, 12. decembra 2011. (Beta) – Liberalno-demokratska partija
(LDP) zatražila je u ponedeljak od Agencije za borbu protiv korupcije
i Tužilaštva za organizovani kriminal da ispitaju navode da je list
„Kurir“ dobio novac od države da preuzme udeo VAC-a u listovima
„Večernje Novosti“, „Politika“ i „Dnevnik“.

Na konferenciji za novinare u Skupštini Srbije, poslanik LDP Zoran
Ostojić je kazao da postoje indicije da je „Kurir“ dobio pare od
države iz Fonda za pomoć da kupi VAC-ove udele u tim listovima i da
te navode nadležni treba da istraže.

„Umesto da država otkupi deo od VAC-a ona daje opskurnoj novini još
opskurnijih vlasnika, iza kojih svakako stoji Demokratska stranka,
državne pare iz Fonda za pomoć medijima u krizi da bi stavili pod
kontrolu ova tri važna medija pred predizbornu kampanju“, kazao je
Ostojić.

On je ocenio da je to vrhunski nemoral i ogromna korupcija koja samo
nagoveštava kako će se, „posle propasti politike Borisa Tadića ‘i
sever Kosova i Evropa’, voditi izborna kampanja i protiv koga će biti
usmerena“.

Slični članci

Ostavite komentar

Your email address will not be published.