Pink proziva Đilasa

Ta televizija tvrdi da je Đilas, pritisnut ultimatumima koalicionog partnera prilikom usvajanja gradskog budžeta 2009. godine, prihvatio da bez osnova smeni šest direktora beogradskih zdravstvenih ustanova.

Direktori koji nisu prihvatili smenu završili su u osmomesečnom pritvoru zbog sumnje na nepravilnosti u poslovanju, navodi TV Pink.

Blic uklonio vest o optužbama Đilasa sa svog sajta

Vest da je Pink izneo optužbe protiv predsednika Demokratske stranke Dragana Đilasa postavljena je večeras u 20.48 sati na sajt "Blica", da bi ubrzo nakon toga bila uklonjena i zamenjena drugom.

Izvor: Vesti.rs

Pogledajte još

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti postavljena.