Privredni sud: RATEL i RRA da isplate SOS kanalu 650 miliona dinara

SOS kanal je na javnom konkursu 2006. godine od RATEL dobio frekvenciju koja po međunarodnoj raspodeli pripada državnoj televiziji Rumunije, pa je zato podneo tužbu.

Sud je ustanovio da su tuženi znali da je kanal, koji je predmet spora, još pre dodeljivanja bio neispravan, ali da su ga svesno dodelili SOS kanalu.

"Tuženi su, osim što su mu dodelili nekoordiniran i neispravan kanal, propustili da preduzmu radnje da šteta bude otklonjena"
, navodi izvor "Danasa".

Sud je, prema saznanjima lista, utvrdio da sporna frekvencija nije smela da bude u prometu s obzirom na to da se znalo da na njoj postoje smetnje, te nije bilo ni dozvoljeno da se dodeljuje nijednom emiteru.


Blic

Pogledajte još

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti postavljena.