Boris Malagurski: Šef Dinkićevog kabineta mi cenzurisao emisiju

„Samo mi je rečeno od strane Happy TV da je Dinkićev šef kabineta zvao televiziju i da je bio vrlo ljut što smo pravili prilog o njima i na temu optužbi Domagoja Margetića, te je Happy TV prvo trazila od mene da izbacim kompletan prilog, što sam odbio, a onda da se cenzuriše i da ja učestvujem u tome, što sam takođe odbio. Kao novinar, moram reći da ovo nije prvi put da se ograničava moja sloboda izražavanja i izuzetno mi je žao sto ni ovog puta Happy TV nije stala iza mene i sto je zabranila sinoćnju epizodu Revolucije na temu kiparskih para, afere Mobtel i bankarskih kamata“, izjavio je Boris Malagurski na Nadlanu.com nakon što su mu zabranili prikazivanje autorske emisije „Revolucija“ na Happy TV.

Sporna emisija otvara pitanja gde su kiparske pare, kako je privatizovan Mobtel i zašto su bankarske kamate toliko visoke. Gosti emisije su Domagoj Matgetić i Branko Dragaš. Što se tiče eventualnog prikazivanja emisije na internetu, autor je rekao:

Emisija nije kod mene, te ne mogu da stavim na YouTube! Kamermani Happy TV sve snimke prenose na kompjutere na televiziji i tamo se montira, ja nemam pristup snimcima bez dozvole.

Pogledajte još

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti postavljena.