Si-En-En više ne koristi Rojtersov servis

NJUJORK, 31. avgust 2007. (FoNet) – Jedna od najvećih i najpoznatijih svetskih tv-stanica američka Si-En-En (CNN), od danas ne koristi više servise Rojtersa (Reuters), koje je koristila 27 godina.

Odluka je doneta, kako je obrazloženo, u cilju smanjenja troškova i investiranja u sopstvene izvora informacija.

„To je zbog nas, a ne zbog Rojtersa“, izjavio je portparol Si-En-En, Najdžel Pritčard (Nigel Pritchard) „Hoćemo da vlasnik bude zadovoljan, a to je najvažnije“, dodao je on.

Potpredsednik Si-En-En Internešnela (CNN International), koja je u vlasništvu medijalne kompanije Tajm Vorner Ink (Time Warner Inc), Toni Madoks (Tony Maddox) izjavio je da je to „korak u smeru veće kontrole produkta koji emitujemo, kvaliteta servisa Si-En-En i našeg rasta i uspeha u digitalnoj eri“.

Si-En-En nastavlja, kako javlja upravo Rojters, da koristi izveštaje američke agencije Asošijeted pres (Asosociated Press – AP) i AP Televižn Njus (Television News) koje konkurišu Rojtersu.

Slični članci

Ostavite komentar

Your email address will not be published.