Skandalozno izveštavanje TV Rusije o Beogradu

Moskva, 22. februara (Beta) – Izveštaj državne televizije Rusija o protestu i neredima u Beogradu izazvao je skandal, zbog kojeg su diplomate Ambasade Srbije u Moskvi prinuđene da negoduju, javljaju ruski elektronski mediji i internet portali.

“Danas su se građani Beograda verovatno setili drugih mitinga. Setili su se kako je besnela rulja koja je svrgavala starog Miloševića. Isti ti, fudbalski navijači. Kako je zemlja koja je poludela od liberalnih obećanja sprovodila na onaj svet plačem zapadnu marionetu Zorana Đinđića – čoveka koji je rasturio legendarnu srpsku armiju i specijalne službe, koji je predao Hagu heroje srpskog otpora za apstraktnu ekonomsku pomoć i koji je za to dobio zaslužen metak”, navela je TV Rusija u izveštaju, emitovanom kasno sinoć.

Ceo video izveštaj bio je postavljen na portalu YouTube, ali je skinut.

“Srpske diplomate su duboko revoltirane izjavom novinara državnog kanala ‘Rusija’ Konstantina Sjomina, koji je u direktnom programu odobrio ubistvo premijera zorana Đinđića pre nekoliko godina”, navodi portal Newsru.com. Taj portal, kao i drugi, navodi da je Ambasada Srbije u Moskvi već zatražila od te televizije stenogram komentara koji se čuo sinoć.

Kako saznaje agencija Beta, Ambasada u Moskvi priprema pismo koje će uputiti generalnom direktoru ruske državne televizije.

Mediji citiraju glavnog urednika lista “Novo rusko slovo” i bivšeg dopisnika RIA Novosti iz Beograda Sergeja Grizunova, koji je ocenio da komentar predstavlja “poziv na ubistvo sadasnjeg predsednika Borisa Tadića, nekada Đinđićevog zamenika u rukovodstvu Demokratske stranke”. “To je i poziv na preispitivanje dobrih odnosa Rusije i Srbije”, ocenio je Grizunov, dodajući da je ruska državna televizija pružila “neprocenjivu uslugu kosovskim teroristima, koji sada imaju razvezane ruke”.

Slični članci

Ostavite komentar

Your email address will not be published.