Nema više "Pinka"?

Kako “Kurir” nezvanično saznaje, dogovor je gotovo postignut, a ostalo je da se preciziraju neki detalji.

Pošto su saznali da će ih ova renomirana televizijska kuća kupiti, radnici “Pinka” su odahnuli, komentarišući da im je laknulo jer je RTL preuzeo obavezu da isplati zaostale plate, koje ne primaju već mesecima.

“Kurir” piše i da je u avgustu 2011. doneta odluka o početku pregovora o dokapitalizaciji. Već tada je počelo da se spekuliše da Mitrović prodaje “Pink“, i to za 150 miliona evra.

“RTL grup” je najveća televizijska, radijska i produkcijska kompanija u Evropi, a većinski vlasnik je nemački “Bertelsman”, sa sedištem u Luksemburgu. Poseduju 45 televizija i 32 radio-stanice u 11 zemalja, među kojima je i Hrvatska.

Tada su navodno započeti razgovori s najvećim evropskim investicionim fondom “Mid Europa Partners”. Tada je Mitrović između redova priznao da je kompanija u problemu i tvrdio da bi “strateško i investiciono partnerstvo omogućilo ‘Pink medija grupi’ da nastavi sa investicijama i gledaocima širom regiona ponudi još kvalitetniji program”.