BOBAN RAJOVIĆ ŽALI ZA PROŠLIM VREMENIMA: Bio je to najlepši odmor u mom životu i od tada nikada nismo imali prilike da negde otputujemo zajedno! (FOTO)

Boban Rajović je jedan od zajzaposlenijih pevača na našoj muzičkoj sceni, ali koliki teret to može da bude, najbolje je objasnio na svom Instagram profile.

Pevač žali što ne provodi puno vremena sa porodicom I što su mu deca bukvalno odrasla bez njega, jer je zbog posla često na putu. O tome da je samo jednom, za dvadesetpet godina bio na odmoru sa porodicom, Boban je otkrio na Instagramu.

- Sećam se, bila je subota, maj mesec I pevao sam u Berlinu. Porodica je bila u Danskoj, a ja razapet na sve strane. Živim u Beogradu, u Danskoj, pa i u Podgorici I ne znam gde bijem. Taman sam malo stao na noge finansijski i odlučio da idem sa porodicom na odmor od 14 dana. Kupljene avionske karte Kopenhagen-Istanbul, za prvi zajednički odmor van Crne Gore. Ja srećan i jedva čekam, kao i svi moji  naravno. Subota je I pevam do 4 ujutru, a nisam organizovao prevoz za Dansku. Zamolim čoveka kog sam upoznao te večeri da me odbaci do broda koji plovi za Dansku, a nalazi se dva i po sata od diskoteke. Čovek pristane i krenemo mi posle nastupa, a ja zamolim prijatelja iz Danske da me čeka sa druge strane kad uplovim i da samo “upadnem” u auto i da me vodi na aerodrom, jer sa porodicom letim u 11 sati. Morao sam da stignem na brod oko 7 ujutru, a krenuli smo u pola 5. Čovek je dao sve od sebe da stignemo na brod. Kada smo se približavali, vidim ja kako se poslednja vozila ukrcavaju i bukvalno zatvaraju rampu broda koji se sprema da isplovi. Ja u trenutku iskačem iz automobila i počinjem da trčim, vučem onaj kofer za sobom. Stižem do polu zatvorene rampe, Nemac vrti glavom i govori mi da nisam normalan, ali ja uskačem i hvala Bogu stižem. Dva sata plovidbe, sat i po vožnje do aerodroma.  Oni tamo sa koferima, stižemo na let i idemo na odmor. Bio je to najlepši odmor u mom životu I  nažalost od tada, pa do danas nikada više nismo imali prilike negde da otputujemo zajedno. Prošlo je 10 godina od tada. Klinci više nisu klinci, a moja Gaga i ja i dalje mladi. Vreme leti, ali mi i dalje zajedno plovimo – napisao je pomalo setno Rajovi, verovatno želeći da poruči ljudima kako treba više vremena da provode sa svojim najmilijim i da ništa nije bitnije od porodice.