Srđan i Jovana prelaze sa "Pinka" na "Prvu"?!

0

Mitrovićev ljuti rival.

Kada su samo pre godinu dana napravili transfer karijere prešavši sa RTS-a na „ružičastu“ televiziju, Srđan i Jovana bili su ubeđeni da su se pošteno unovčili!

Međutim, velika medijska pompa koja se digla oko njihovog dolaska na „Pink“ učinila je da im ubrzo porastu apetiti, pa su odlučili da promene medijsku kuću.

Naime, oni već izvesno vreme pregovaraju sa TV „Prvom“ o prelasku u njihovo medijsko jato. “ Jovana i Srđan su čuli da voditelji njihovog ranga na TV „Prvoj“ dobijaju astronomske sume za svoje emisije, pa su brže-bolje skovali plan kako da „zapale“ sa „Pinka“, otkriva izvor „Alo!“ i dodaje: “Haos i bolest koja je snašla vlasnika Televizije 'Pink' Željka Mitrovića samo je još više ubrzala njihovu želju da što pre napuste ružičasto jato.

Oni su došli do čelnika 'Prve televizije' i otvoreno se ponudili za buduću saradnju. Ostalo je na tome da se čuju, međutim, za sada ne postoji preterana zainteresovanost ove medijske kuće da u svoje redove dovede Jovanu i Srđana“.

Prema navodima ovog izvora, Predojević i Jankovićeva sve češće se žale prijateljima kako im plata na TV „Pinku“ kasni po nekoliko meseci i da oni to više neće tolerisati.

Vlasnik „ružičastog jata“ Željko Mitrović nema pojma šta se dešavalo iza njegovih leđa dok je on boravio na lečenju u Nemačkoj.

S obzirom na to da je najavio veliku čistku i reorganizaciju u svojoj imperiji, postavlja se pitanje kako će reagovati kada sazna da su njegovi „ljubimci“ krišom pregovarali sa konkurentskom televizijom.

Opšte je poznata stvar da je Mitroviću najljući rival upravo TV „Prva“, koja mu već nekoliko meseci po rejtingu „diše za vratom“.

Podsećanja radi, prošle godine u martu mesecu Jovana Janković i Srđan Predojević, dotadašnji voditelji „Jutarnjeg programa“ RTS-a, dogovorili su se sa vlasnikom „Pinka“ Željkom Mitrovićem da pređu na „ružičastu“ televiziju.

Na početku je bilo sve kao što su se dogovorili jer su njih dvoje vodili „Jutarnji program“ kolažnog tipa, sa kojim nisu uspeli da ponove gledanost koju su ostvarili na „javnom servisu“.

Izvor: Svet.rs

Slični članci

Ostavite komentar

Your email address will not be published.