Vrhovni sud Srbije uvažio tužbu RTL-a

BEOGRAD, 10. jula 2007. (Beta) – Vrhovni sud Srbije doneo je presudu kojom je uvažena tužba RTL-a i poništena dva rešenja Republičke radiodifuzne agencije u vezi sa dodelom nacionalnih TV frekvencija, potvrđeno je agenciji Beta u tom sudu.

Portparol Vrhovnog suda Srbije Vesna Dabić rekla je međutim, da presudom nije dodeljena nacionalna frekvecnija RTL-u već da je ukazano na propuste Saveta RRA koje to telo treba da ispravi.

Poništeno je rešenje kojim je RTL odbijen na konkursu i rešenje kojim je odbijen prigovor RTL-a. Savet RRA mora da, prema presudi, dnonese novo rešenje i ispravi greške. 

Na pitanje da li je presudom RRA naloženo da RTL dodeli frekvenciju, ona je rekla da se presudom samo ukazuje na propuste i da Vrhovni sud ne može da ruši konkurs niti da ulazi u nadeležnost RRA.

Reagujući na presudu suda, zamenik predsednika Republičke radiodifuzne agencije, Aleksandar Vasić, saopštio je da ta TV stanica neće dobiti frekvenciju dokle god su on i predsednik Saveta RRA Nanad Cekić na tim položajima.

“Nakon najnovijih pritisaka mogu javno da saopštim da dokle god smo predsednik i zamenik predsednika Saveta RRA Nenad Cekić i ja, RTL, upravo zato što krši Zakon o radiodifuziji, neće dobiti dozvolu za emitovanje programa, ma šta presuđivao VSS”, naveo je Vasić u pisanoj izjavi dostavljenoj medijima.

On smatra i da Vrhovni sud Srbije “nastavlja niz zakonski sumnjivih i potpuno nelogičnih odluka, kakve je u oblasti radiodifuzije već donosio”.

Vasić je naveo i da dozvole za emitovanje programa ne izdaje sud, već to na osnovu Zakona o radiodifuziji čini RRA.

“Nejasno je koliko je ‘miliona razloga’ koje RTL priprema u svom lobiranju za sticanje dozvole za emitovanje programa u Srbiji uticalo na ovakvu presudu. Bez obzira na ‘milione razloga’ VSS ne može izdati dozvolu za emitovanje programa RTL-u”, istakao je Vasić.

POLJOPRIVREDNI SAJAM

Slični članci

Ostavite komentar

Your email address will not be published.