Prodržavna televizija pokazala prilog protiv Putina (VIDEO)

Umesto najavljenog priloga o najsavremenijem skeneru u lokalnoj bolnici u etar je otišao prilog napravljen od delova dokumentarnog filma „Rusija: epoha Putina“ koji je prikazan 2010. na jednoj gruzijskoj televiziji, prenosi Lenta.ru.

U prilogu se govori da su za vreme Putinove vlasti ubijani novinari kritičari vlasti poput Ane Politkovske i Natalije Estemirove, da je umro pravnik Sergej Magnicki a zatvoren biznismen Mihail Hodorkovski.

„Za vreme Vladimira Vladimiroviča (Putina) sloboda govora, sloboda okupljanja, i sloboda uopšte nisu dobrodošli. Korupcija je dostigla neverovatne razmere i danas je Rusija po nivou primanja i davanja mita u rangu sa Ugandom i Togoom“
, izgovorao je ženski glas u prilogu, prenosi Lenta.ru.

Prema pisanju ruskih medija, prilog je pustio jedan od realizatora televizije „Istočni ekspres“ sa namerom da rukovodstvo kompanije, sa kojim je u konfliktu, dovede u nezgodan položaj.

Portal UralPolir.ru navodi da je prema rečima rukovodioca televizije realizator sam dao otkaz.

Menadžment televizije razmatra da realizatora tuži za „huliganstvo“ što je krivično delo zbog koga preti do sedam godina zatvora.

„Ne znamo kako će biti kvalifikovan takav postupak i koje su šanse da pobedimo na sudu“, rekao je za UralPolit.ru direktor televizije Valerij Šagijev.

Incident se desio 31. jula ali je ostao na lokalnom nivou sve dok se danas nije pojavio video na Jutjubu.

Izvor: Blic, Tanjug

Slični članci

Ostavite komentar

Your email address will not be published.