Zašto RTS-ova voditeljka Olivera Jovićević pokušava da prikrije svoju vezu sa magazinom "Balkan Travel"?

Nakon teksta o tužbi za plagijat koji je Color Media Communications, izdavač licencnog magazina "Hello! Travel!" pokrenula protiv Red Press-a, izdavača magazina "Balkan Travel", tu informaciju preneli su brojni drugi portali, između ostalog i NUNS i Cenzolovka. Posle izvesnog vremena, pomenutim portalima stigao je demanti izdavača magazina "Balkan Travel" u kojem se, između ostalog, demantuje veza Olivere Jovićević, voditeljke RTS-a i ovog projekta:

"Zanimljivo je da je vaš tekst u većem delu posvećen 'poznatoj voditeljki RTS-a' Oliveri Jovićević i agenciji Balkan media tim, sa kojom smo uspešno sarađivali, upoznati sa činjenicom da Jovićevićeva od 2015. godine nije osnivač tog preduzeća, što se može proveriti u evidenciji Agencije za privredne registre. Dakle, još jedna neistina, kojom se očigledno, želi dati publicitet u obračunu sa udruženjem Red press! Ukoliko imate bilo kakve neraščišćene odnose sa prethodnim izdavačem i Oliverom Jovićević, koja nije član našeg udruženja, niti je u njemu profesionalno angažovana, molimo vas da nas u taj sukob, ni vaš portal, ni vaš vlasnik, ne mešate!"

U saopštenju kompanije Color Media Communications koje smo dobili kaže se da činjenice ne govore u prilog toj tvrdnji:

1. Iako je u APR-u zastupnik Udruženja Red Press Milena Ivković, ono je zapravo bilo registrovano na adresi na Vračaru na kojoj stanuje Olivera Jovićević. Nakon tužbe i objavljivanja teksta podnosi se zahtev za promenu sedišta udruženja. Adrese su poznate redakciji ali smo ih zasenčili zbog poštovanja privatnosti Olivere Jovićević i tužene strane. Međutim, ukoliko bude potrebno, na sudu će biti upotrebljen i taj dokaz.

2. Milena Ivković koja se navodi kao pravni zastupnik Udruženja Red Press bila je zaposlena u NVO Oliverine ćerke - Centar Spektar. Nakon što smo objavili informaciju o tužbi dobili smo mejl jedne novinarke koja je bila angažovana na izradi magazina "Balkan Travel". Njeno ime je poznato redakciji i spremna je da svedoči na sudu. Ona kaže: "Olivera Jovićević je suštinski i jedini gazda 'Balkan Media Tima', iako je brisana iz APR. Svi koji su ikada kročili u sedište pomenute firme (bilo ih je mnogo, ali se nisu zadržali zbog njenog izrabljivanja) znaju da je ona ta koja intervjuiše ljude koji dođu na razgovor, odlučuje ko će biti primljen i odlučuje o baš svemu. Uz neplaćenu praksu od mesec dana, što mu dođe kao probni rad, maksimalno zloupotrebljava i program "Moja prva plata" Nacionalne službe za zapošljavanje i prima ljude koji do sada nisu imali posao, tako da faktički sve troškove pokriva država. Problem je u tome što je u BMT mnogo prekovremenog rada za organizaciju njenih festivala (npr. "Good Food&Wine festival") i pisanje tekstova za časopis, za šta nikada nismo bili dodatno plaćeni, što dovodi do toga da se ljudi smenjuju kao na traci!", kaže ova nekadašnja saradnica BMT.

Ova novinarka je podvukla da su istinitost njenih reči na sudu spremni da potvrde i ostali neplaćeni saradnici na ovim projektima. Takođe, od nekoliko klijenata dobili smo mejlove u kojima im Olivera Jovićević lično šalje ponudu za oglašavanje u magazinu "Balkan Travel" posvećenom banjama Srbije.

Ostaje nejasno zašto Olivera Jovićević ovako nespretno pokušava da prikrije svoju vezu sa magazinom "Balkan Travel" kada čitav niz pravnih "tragova" i svedočenja učesnika u projektu - ukazuje na suprotno. Da li je u pitanju strah da javnost ovaj angažman ne protumači kao sukob interesa autorke i voditeljke informativne emisije na RTS-u ili nešto drugo, ostaje nam da vidimo. U svakom slučaju, predstojeće suđenje će verovatno otkloniti mnoge nedoumice!", kaže se u saopštenju Color Media Communications.

Autor: Nadlanu.com
Foto: Dalibor Danilović/Gloria

Pogledajte još

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti postavljena.