Izdavač Blica tužio Pink i Informer

"Televizija Pink i dnevni list Informer više od 20 dana vode negativnu kampanju plasiranjem niza neistina i uvreda, kojom žele da ugroze poslovanje i ugled kompanije Ringier Axel Springer, kao i kredibilitet dnevnog lista Blic", navodi se u saopštenju izdavača Blica.

Dodaje se da se glavni urednik Blica Veselin Simonović i članovi redakcije vode striktnim standardima novinarstva kompanije Ringier Axel Springer Media i "primer su kritičkog, nezavisnog novinarstva i uredničkog integriteta u Srbiji".

Tužbe su podnete Privrednom sudu u Beogradu.


Beta

Pogledajte još
Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti postavljena.