Kurir: Tužba Đilasa je pokušaj da zatvori list!

0

Predstavnici dnevnih novina "Kurir" tvrde da je tužba lidera DS Dragana Đilasa kojom on traži odštetu od 1,2 milijarde evra za povredu časti i ugleda, pokušaj da se zatvori taj list, ali i upozorenje drugim medijima da ne pišu o Đilasu i njegovim aktivnostima.

Vlasnik “Kurira” Aleksandar Rodić istakao je danas, na konferenciji za novinare, da je Đilas “zaveo strahovladu i autocenzuru u medijima”, preko agencije “Dajrekt medija“, čiji je, kako on tvrdi, vlasnik Đilas. Rodić takođe tvrdi da se 13. decembra prošle godine sastao sa Đilasom i da mu je lider DS ponudio da će tri puta uvećati budžet od oglasa koji dobija privredno društvo “Kurir-info”, ako list napravi ustupke u uređivačkoj politici i prestane dalje da istražuju afere o njemu.

Vlasnik “Kurira” je naveo da nije prihvatio Đilasovu ponudu i podvukao da su se marketinške agencije “uzdigle iznad medija i žele da diktiraju uređivačke politike” kroz kontrolu sredstava od oglašavanja. “Nama je dosta pritisaka, a taj pritisak se odvija prvenstveno na ekonomskom planu”, rekao je Rodić i dodao da marketinške agencije koje rade na tržištu oglašavanja usmeravaju oglašivače na određenu stranu. Rodić je pozvao Komisiju za zaštitu konkurencije da ispita da li “Dajrekt medija” ima dominantni položaj na tržištu u sferi kojoj deluje, kao i Agenciju za borbu protiv korupcije da ispita da li je Đilas iskoristio svoj politički uticaj da dobije klijente za tu marketinšku agenciju.

Glavni i odgovorni urednik “Kurira” Saša Milovanović, koga je Đilas takođe tužio zbog teksta pod nazivom “Političar a tajkun, kako je to moguće – Đilas težak milijardu evra”, naveo je da je gradonačelnik Beograda u tužbi tražio i da se uvede privremena mera po kojoj “Kurir” ne može da objavljuje informacije o njemu dok traje pravosnažni sudski postupak.

To je, kako smatra Milovanović, “uvođenje cenzure na mala vrata” i poruka drugim medijima da ne pišu o Đilasu i njegovim aktivnostima jer će biti tuženi. Kurir će nastaviti da istražuje sve teme, iako su novinari tog lista uplašeni da mogu da budu tuženi, rekao je Milovanović i dodao da odštetni zahtev od 1,2 milijarde evra koliko je Đilas tražio, “nije zabeležen nigde na planeti”. Taj list je, kako tvrdi, pre objavljivanja svakog teksta o Đilasu tražio njegov odgovor ali ga nije dobio, a do sada je u sporu sa Đilasom održano jedno ročište 14. januara, dok je sledeće najavljeno za 4. februar.

Đilas je tužio privredno društvo “Kurir-Info” i glavnog i odgovornog urednika dnevnih novina “Kurir” zbog ispravke informacije i naknade štete zbog povrede časti i ugleda i to u iznosu od oko 1,2 milijarde evra.

(Tanjug)

Slični članci

Ostavite komentar

Your email address will not be published.